voodoo,sihir, doa, hindari, jampi,bomoh, gangguan, syaitan, devil, pray, islamik, makbul, best, menarik

أَعُوذُبِكَ بِكَلِمَاتِ اللهِ التَّامَّةِ مِنْ شَرِّمَا خَلَقَ وَذَرَأَ وَبَرَأَ وَمِنْ شَرِّ مَا يَنْزِلُ مِنَ السَّمَآءِ وَمِنْ شَرِّمَا يَعْرُجُ فِيهَا وَمِنْ شَرِّ فِتَنِ اللَّيْلِ وَالنَّهَارِ وَمِنْ شَرِّ كُلِّ طَارِقٍ إِلَّا طَارِقًا يَطْرُقُ بِخَيْرٍ يَا رَحْمَنُ.

Aku berlindung dengan kalimah-kalimah Allah yang sempurna yang tidak dapat ditembusi oleh orang baik ataupun jahat, daripada segala kejahatan yang Dia ciptakan, Dia tanamkan dan Dia adakan, serta kejahatan yang turun daripada langit dan yang naik kepadanya dan dari kejahatan yang ditanamkan  dalam bumi dan yang keluar darinya daripada kejahatan malam dan siang, kejahatan setiap yang datang melainkan yang datang dengan kebaikan, wahai Yang Maha Pemurah.


*amalan sihir adalah perbuatan yang dilaknat Allah. Sihir juga boleh memberikan keburukan yang teramat sangat kepada mangsanya termasuklah kematian. Zaman sekarang, manusia nak senang, suka guna sihir. Tak fikir dosa pahala. Semoga kita dihindarkan Allah dari gangguan sihir dan syaitan ini. InsyaAllah.

.:selamat beramal dan istiqamah:.
hidupbiarbest